SINÄ TEET SUOJATIEN – tule mukaan turvaamaan lauttasaarelaisten lasten koulutietä!

20.6.2018

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lauttasaaren paikallisyhdistys koordinoi jo kymmenennen kerran vapaaehtoisvoimin lauttasaarelaisten lasten ensimmäisten kouluaamujen suojatiepäivystyksen. Myllykallion koululla päivystys alkaa 9.8.2018 ja Drumsö lågstadieskolanilla yhteistyössä koulun vanhempainyhdistyksen kanssa 14.8.2018.

Aikaisempina vuosina lauttasaarelaiset aikuiset ovat olleet aktiivisia vapaaehtoistyöntekijöitä ja ovat mielellään antaneet 30-45 minuuttia aamustansa lapsille. MLL:n Lauttasaaren paikallisyhdistys lähestyy myös paikallisia yrityksiä saadakseen lisää vapaaehtoisia mukaan suojatiepäivystykseen. Onnellisten saaren yrittäjillä onkin nyt loistava tilaisuus tulla mukaan tempaukseen saaren omien lasten koulutien turvaajiksi. Jokaiselle aamulle tarvitaan 10-20 vapaaehtoista, joten jokaisen vapaaehtoisen työpanos on tärkeä!

Vapaaehtoinen, vastuuntuntoinen aikuinen; nyt on sinun mahdollisuutesi auttaa. Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi suojatiepäivystäjäksi jo nyt lähettämällä viesti osoitteeseen lauttasaarimll@gmail.com.

Päivystäjiä tarvitaan 9-10.8.2018 ja 13-17.8.-2018 aamulla klo 8.15-9.00. Mitoitamme päivystyksen vapaaehtoisten lukumäärän mukaan keskittyen tärkeimpiin risteyksiin. Kerro viestissäsi ajankohdat, jolloin olet halukas tulemaan mukaan vapaaehtoisten porukkaan.

Lue lisää suojatiepäivystyksestä täältä.

Tervetuloa mukaan!