Muskari-ilmoittautuminen

Muskari-ilmoittautuminen, syksy 2024

Jatkoilmoittautuminen syksyn 2024 muskareihin alkaa tiistaina 30.4.2024. Ilmoittautuminen tapahtuu sivun alalaidasta löytyvän ilmoittaumislomakkeen kautta.

Syyslukukausi käynnistyy syyskuun ensimmäisellä viikolla. Muskari kestää 25 min, ja se alkaa aina tasalta ja puolelta. Muskaria ei ole viikolla 42. Muskari pidetään Lauttasaaressa Nuorisotalo Apajan tiloissa osoitteessa Pajalahdentie 10.

Muskarimaksu syyslukukaudelta 2024 MLL:n jäsenille on 95 € ja ei-jäsenille 135 €. Kun sisarukset ovat samassa ryhmässä, vain yksi lapsi maksaa täyden maksun, loput - 50 %.  Mikäli muskari keskeytetään osallistujasta johtuvasta syystä, on osallistuja velvollinen maksamaan koko kauden maksun. Maksu voidaan palauttaa kokonaan tai osittain vain, mikäli toiminta keskeytetään järjestävästä tahosta johtuvasta syystä.

Jos ilmoittautumisessa on ongelmia, ota yhteyttä sähköpostiimme lauttasaarimllmuskari@gmail.com .

Vahvistamme syksyn toteutuvat ryhmät viimeistään elokuussa. Jos joitakin ryhmiä joudutaaan yhdistämään, saattaa se vaikuttaa myös muiden ryhmien aikoihin.

Tervetuloa mukaan musisoimaan!

Peruutusehdot: Muskari-ilmoittautuminen on sitova. Jos osallistuminen perutaan seitsemän päivää ennen kurssin alkua tai myöhemmin, veloitamme 50 prosenttia kurssimaksusta. Mikäli muskari keskeytyy osallistujasta johtuvasta syystä, on osallistuja velvollinen maksamaan koko kauden maksun. Maksu voidaan palauttaa kokonaan tai osittain vain, mikäli toiminta keskeytetään järjestävästä tahosta johtuvasta syystä.