KOULUTIEN TURVAAJAT – tule mukaan turvaamaan lauttasaarelaisten lasten koulutietä!

3.8.2020

Koulutien turvaajat - kampanja lähestyy jälleen elokuussa!

Lauttasaaressa ollaan uuden edessä: 13.8 koulunsa aloittavat suomenkielisten koulujen oppilaat kahdessa eri koulussa ja 18.8. ruotsinkielisen koulun oppilaat - suojateiden turvaajia tarvitaan siis entistä enemmän!

MLL:n Lauttasaaren paikallisyhdistys järjestää perinteisen suojatiepäivystyksen seuraavasti:

• 13.-14.8 klo 8.30 - 9.00 Myllykallion koulun ja Vattuniemen koulun ympäristö
  • 18.-19.8 klo 8.30-9.00 Drumsö lågstadieskolanin ympäristö.

Lisäksi, mikäli vapaaehtoisia riittää, päivystys järjestetään 17.8. Myllykallion ja Vattuniemen koulujen läheisyydessä.

Mitä se vaatii sinulta - vapaaehtoiselta aikuiselta? Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse: lauttasaarimll@gmail.com. Varaa aikaa klo 8.30 - 9.00 päivystysaamuina ja ilmaannu paikalle!

Lue lisää päivystyksestä täältä.

Voit tulla mukaan yhtenä, kahtena tai vaikkapa jokaisena aamuna - kaikki hetket ovat tärkeitä!