Ilmoittautuminen vauvojen ja taaperoiden värikylpyyn on alkanut!

7.2.2024

Tervetuloa vauvojen ja taaperoiden värikylpykursseille!

Kursseja on kaksi:
Taaperot: klo 9.30-10.30
Vauvat: klo 11.00-12.00

Kursseille ovat tervetulleita kaikki 6kk – 2-vuotiaat lapset vanhempineen. Värikylpykurssilla tutustutaan maalaamiseen turvallisten, maisteluunkin sopivien värien avulla. Yhden työpajan kesto on noin 60 minuuttia. Kurssille mahtuu 10 lasta yhdessä vanhemman kanssa.

Aika: torstait 29.2., 7.3., 14.3. ja 21.3.
Kenelle: 6 kk – 2-vuoden ikäiset lapset vanhempineen
Paikka: Nuorisotalo Apaja, Pajalahdentie 10 (kirjaston talo)
Hinta: MLL:n jäsenet 60 € , muut 70 €
Ohjaaja: Iisa Juva

Sitovat ilmoittautumiset 19.2.2024 mennessä värikylvyn ilmoittautumissivun kautta. Tutustuthan myös sivulta löytyviin peruutusehtoihin.

Jäsenenä saat kurssin edullisempaan hintaan, halutessasi voit liittyä yhdistyksemme jäseneksi täällä.

Kurssit toteutuvat, jos riittävä määrä osallistujia ilmoittautuu mukaan. Kurssin toteutuminen vahvistetaan ennen sen alkua. Lisätietoja kursseista saat tarvittaessa sähköpostitse osoitteesta lauttasaarimll@gmail.com

Tervetuloa taiteilemaan kanssamme!