Vauvojen ja taaperoiden värikylpykurssit 29.2. - 21.3.2024

Maaliskuun värikylpykurssin ilmoittautuminen on päättynyt. Toteutamme yhden kurssin vauvoille ja taaperoille klo 10-11. Voit tiedustella vapaita paikkoja sähköpostitse lauttasaarimll@gmail.com .

Tervetuloa vauvojen ja taaperoiden värikylpykurssille!

Kursseja järjestetään poikkeuksellisesti vain yksi.
Taaperot ja vauvat: klo 10-11

Kursseille ovat tervetulleita kaikki 6kk – 2-vuotiaat lapset vanhempineen. Värikylpykurssilla tutustutaan maalaamiseen turvallisten, maisteluunkin sopivien värien avulla. Yhden työpajan kesto on noin 60 minuuttia. Kurssille mahtuu 10 lasta yhdessä vanhemman kanssa.

Aika: torstait 29.2., 7.3., 14.3. ja 21.3.
Kenelle: 6 kk – 2-vuoden ikäiset lapset vanhempineen
Paikka: Nuorisotalo Apaja, Pajalahdentie 10 (kirjaston talo)
Hinta: MLL:n jäsenet 60 € , muut 70 €
Ohjaaja: Iisa Juva

Sitovat ilmoittautumiset 25.2.2024 mennessä alla olevan lomakkeen kautta. Tutustuthan peruutusehtoihimme sivun alalaidassa.

Voit liittyä yhdistyksemme jäseneksi täällä.

Kurssit toteutuvat, jos riittävä määrä osallistujia ilmoittautuu mukaan. Kurssin toteutuminen vahvistetaan ennen sen alkua. Lisätietoja kursseista saat tarvittaessa sähköpostitse osoitteesta lauttasaarimll@gmail.com

Tervetuloa taiteilemaan!

Peruutusehdot: Kurssi-ilmoittautuminen on sitova. Jos osallistuminen perutaan seitsemän päivää ennen kurssin alkua tai myöhemmin, veloitamme 50 prosenttia kurssimaksusta. Mikäli peruutus tapahtuu kurssin jo alettua, veloitamme koko hinnan. Sairastumistapauksissa kurssimaksu voidaan palauttaa lääkärintodistusta vastaan vain, jos osallistuminen koko kurssille estyy. Yksittäisiä poissaolokertoja ei kuitenkaan korvata.