Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous

30.10.2018

Hyvä MLL Lauttasaaren paikallisyhdistyksen jäsen,

olet lämpimästi tervetullut yhdistyksemme syyskokoukseen!

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lauttasaaren paikallisyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestetään keskiviikkona 14.11.2018 klo 18.00 alkaen Nuorisotalo Apajalla (tekstiilitaideluokassa). Kokouksessa käsitellään sääntöjen 15§ mukaiset asiat. Kokouksessa valitaan myös yhdistyksellemme hallituksen jäsenet sekä suunnittelemme ensi vuoden toimintaamme.

Tänä syksynä olemme jälleen olleet monessa mukana: Koordinoimme mm. Lauttasaaren elokuun alun suojatiepäivystyksen nyt jo kymmenettä kertaa, vastasimme Larun lasten taiteiden yön toteutuksesta yhdessä saaren muiden toimijoiden kanssa, osallistuimme koko saaren yhteiseen Lauttasaari-päivään osallistavalla taidetyöpajalla, järjestimme lastenvaate  ja -tarvikekirppiksen Myllykallion koululla ja olimme mukana Vauvan päivässä Lahnalahden leikkipuistossa. Lisäksi toimintamme keskiössä ovat olleet:

Vauvojen ja taaperoiden muskarit Nuorisotalo Apajalla tiistai- ja torstaiaamupäivisin. Ks. vapaat ryhmät sivulta lauttasaari.mll.fi/muskari/muskari-ilmoittautuminen/.

Perhekahvilamme on auki Nuorisotalo Apajalla keskiviikkoisin klo 9.30–11.30. Tarjolla on inspiroivaa ohjelmaa, vanhemmille vertaistukea sekä lapsille leluja ja leikkikavereita. Omakustanteisesti toimiva perhekahvilamme pyörii vapaaehtoisvoimin ja ilahdumme, jos sinulla on aikaa ryhtyä kahvilan isännäksi tai emännäksi. Monet aiemmat vapaaehtoisemme ovat jo palanneet työelämään ja toiminnan tulevaisuuden varmistamiseksi uusia vapaaehtoisia tarvitaan. Ota rohkeasti yhteyttä niin kerromme lisää. Perhekahvilan ohjelman löydät sivulta lauttasaari.mll.fi/perhekahvila/

Kuvataidetoimintaa järjestämme vauvoille, perheille ja koululaisille Nuorisotalo Apajan inspiroivissa taideluokissa. Tarjonta päivittyy jatkuvasti ja kevään ohjelmaa suunnitellaan parhaillaan. ks. lisää ajankohtaisista kursseistamme sivulta lauttasaari.mll.fi/kuvataidetoiminta/

JOKAINEN JÄSEN ON TÄRKEÄ!

Ovatko puolisosi, lapsesi ja tuttavasi jo MLL:n jäseniä? Yhdistyksemme järjestää vuosittain paljon toimintaa Lauttasaaressa ja jäsenet mahdollistavat toimintamme. Jäsenenä saat tapahtumistamme alennuksia ja tuet myös MLL:n kansallista tavoitetta edistää lapsiystävällisen yhteiskunnan rakentamista.

Jäseneksi voi liittyä verkossa. Vuoden 2018 aikuisjäsenmaksu on 25 €, lapsilta 0 €. Jäsenedut löytyvät täältä.

PYSYT AJAN TASALLA SEURAAMALLA VERKKOSIVUJAMME JA

SOME-KANAVIAMME:

www.facebook.com/lauttasaarimll

twitter.com/mll_lauttasaari

Onko sinulla ideoita toimintamme kehittämiseksi? Ota yhteyttä vaikkapa sähköpostitse lauttasaarimll@gmail.com  ja kerro, millaista toimintaa toivoisit meidän järjestävän saarella! Tervetuloa mukaan myös itse aktiiviseksi toimijaksi suunnittelemaan ja toteuttamaan ideoita kanssamme.

Syysterveisin,

Lauttasaaren paikallisyhdistyksen hallitus

Syykokouksen asialista

1. Kokouksen avaus

2. Läsnäolijoiden toteaminen

3. Kokouksen puheenjohtajan valinta

4. Kokouksen sihteerin valinta

5. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

6. Pöytäkirjan tarkastajien valinta (2)

7. Ääntenlaskijoiden valinta (2)

8. Kokouksen työjärjestys

9. Yhdistyksen hallituksen jäsenten ja varajäsenten valinta.

10. Tilintarkastajan valinta

11. Edustajien valinta piirin ja liiton kokouksiin