Vauvojen ja lasten uni -luento 21.3.2023

14.3.2023

Tervetuloa MLL Lauttasaaren ja Lauttasaaren seurakunnan toteuttamalle uniluennolle tiistaina 21.3.2023 klo 18.00:

Unihiekkaa -uniluento LASTEN JA VAUVOJEN UNESTA

MLL Lauttasaari ja Lauttasaaren seurakunta toteuttavat yhteistyössä uniluennon, jossa Unihiekkaa Laura Jalkanen luennoi vauvojen ja lasten unesta, miten lapsen kehitys vaikuttaa nukkumiseen ja miten tukea unta ikätasoisesti huomioiden samalla lapsen ja vanhemman välinen vuorovaikutus.

Laura on sosiaalialan ammattilainen ja koulutettu uniohjaaja, hänellä on vuosien kokemus perheiden ja lasten parissa työskentelystä. Lauran tavoite työssään on tuoda esiin mikä on normaalia vauvan ja pienen lapsen käytöstä, auttaa perheitä löytämään keinot parempiin uniin ja rohkaista tekemään arjesta ja nukkumisvalinnoista oman näköistä. Kahvitarjoilu.

Kenelle: vanhemmille
Teema:  vauvojen ja lasten uni
Aika:  tiistaina 21.3. klo 18.00-19.00
Paikka:  Lauttasaaren kirkon krypta, Myllykallionrinne 1
Hinta:  veloitukseton
Luennoitsija:  uniohjaaja Laura Jalkanen

Ilmoittaudu veloituksettomalle vauvojen ja lasten uniluennolle ennakkoon ilmoittautumislomakkeella täällä.

TERVETULOA!