Uusien muskarilaisten ilmoittautuminen syyskaudelle alkaa maanantaina 4.6.

2.6.2018

Uusien muskarilaisten ilmoittautuminen alkaa 4.6.2018. Ilmoittautumislomake löytyy täältä.

Syyskauden muskarit alkavat elo-syyskuun vaihteessa ja loppuvat ennen joulua. Alkamis- ja päättymisajankohdat vahvistetaan elokuun alkuun mennessä. Muskaria ei ole viikolla 42 eikä itsenäisyyspäivänä 6.12.

Muskari kestää 25 min, ja se alkaa aina tasalta ja puolelta. Muskari pidetään Lauttasaaressa Nuorisotalo Apajan tiloissa osoitteessa Pajalahdentie 10.

Muskarimaksu syyslukukaudelta 2018 MLL:n jäsenille on 75€ ja ei-jäsenille 110€. Sisarusryhmässä vain yksi lapsi maksaa täyden maksun, loput - 50 %.  Mikäli muskari keskeytetään osallistujasta johtuvasta syystä, on osallistuja velvollinen maksamaan koko kauden maksun. Maksu voidaan palauttaa kokonaan tai osittain vain, mikäli toiminta keskeytetään järjestävästä tahosta johtuvasta syystä.

Jos ilmoittautumisessa on ongelmia, ota yhteyttä sähköpostiimme lauttasaarimll@gmail.com.

Muskariohjaajana toimii tiistain ryhmissä musiikkipedagogi, MuM Marjo Smolander, torstain ryhmissä musiikkipedagogi Katariina Kumpulainen.