Nuori, hae meille kesätöihin OP:n piikkiin!

6.3.2024

Järjestämme elokuussa koululaisille suunnatun taidepainotteisen kesäleirin, jonne haemme innokasta ja toimeen tarttuvaa, 15–17-vuotiasta apuohjaajaa. Leiri järjestetään päiväleirinä Lauttasaaressa ajalla 5.–7.8. 2024.

Apuohjaajan työtehtäviin kuuluu leirin pääohjaajan avustaminen ja lasten ohjaaminen leirillä toteutettavissa erilaisissa taideprojekteissa. Taidetyöskentelyn lisäksi apuohjaaja ohjaa lapsia myös ulkoiluhetkissä, liikunnallisissa taukoleikeissä sekä avustaa ruokailun järjestämisessä.

Työtehtävässä onnistuminen edellyttää hakijalta itsenäistä, vastuullista ja omatoimista otetta sekä kykyä tarttua toimeen. Painotamme valinnoissamme joko musiikillista, tanssillista tai näyttämötaiteellista osaamista ja opiskelutaustaa. Aikaisempi kokemus lasten parissa työskentelystä on hakijalle eduksi.

Voit lähettää hakemuksesi ja CV:n meille sähköpostitse 31.3. mennessä osoitteeseen lauttasaarimll@gmail.com .

Kesäduuni OP:n piikkiin – kampanjassa yhdistys työllistää nuoren ja OP maksaa yhdistykselle nuoren palkan. Lue lisää kampanjasta: https://www.op.fi/kesaduuniopnpiikkiin .

Kuva ©️ Anna Autio