MLL Lauttasaari mukana Lauttasaaren seurakunnan Yhteisvastuu-riehassa 24.4.22

7.4.2022

MLL Lauttasaaren

UNELMIEN JÄÄTELÖKIOSKI

-taidepaja 24.4. klo 12-14!

MLL Lauttasaari on mukana Lauttasaaren seurakunta Yhteisvastuu-riehassa Unelmien jäätelökioski -taidepajallaan. Yhteisvastuu-rieha järjestetään sunnuntaina 24.4.22 klo 12-14.30 Lauttasaaren kirkolla.

Tervetuloa osallistumaan MLL Lauttasaaren Unelmien jäätelökioski -taidepajaan Yhteisvastuu-riehassa. Koko perheen non-stop taidepajassa askarrellaan herkullisia jäätelötikkuja kartongista klo 12-14 välisenä aikana.

Taidepajan ohjaa varhaiskasvatuksen opettaja Noora Kelovaara sekä MLL Lauttasaaren eri taiteenalojen ammattilaiset. Pajaan osallistumiseen tarvitset mukaan vain mielikuvitusta ja iloista mieltä! Pajan yhteydessä voi halutessaan tukea Yhteisvastuukeräystä vapaaehtoisella lahjoituksella.

Tervetuloa mukaan!