MLL Lauttasaaren kesäleirit elokuulle

29.5.2020

Yhdistyksen odotetuille luovantoiminnan kesäleireille on päivitetty uusi ajankohta elokuulle. Leirit järjestetään elokuussa siten, että Tarinatulvan kesäteatteri pidetään 3.-7.8. (5 pv) ja Versoja kädentaidoille 10.-12.8. (3 pv).

Leirit pidetään Nuorisotalo Apajalla (Pajalahdentie 10) klo 9.00 - 16.00. Opettajana toimii edelleen ihana tuttu opemme Anna Matilainen apunaan kesätyöntekijämme Venla Pulkkinen. Lyhennetyn leirin sisältöjä muokataan kolmelle päivälle soveltuvin osin.

Haluamme tukea perheitä mahdollisissa poikkeusoloista aiheutuneissa haastavissa tilanteissa ja alennamme leirien hintoja materiaalimaksujen verran. Näin ollen leirien uudet hinnat ovat:

• Tarinatulvan kesäteatteri (5 pv): MLL:n jäsenille 145 euroa, muille 170 euroa
  • Versoja kädentaidoille (3 pv): MLL:n jäsenille 85 euroa, muille 100 euroa.

Molemmat leirit sisältävät lounaan ja välipalan.

Yhteisen edun mukaisesti noudatamme leireillä viranomaisten ohjeistuksia sekä yleisiä hygienia- ja turvallisuusohjeita - leirin sisältöä muokataan tarvittaessa tilanteen mukaan.

Ilmoittaudu mukaan leireille kotisivuillamme osoitteissa:

lauttasaari.mll.fi/kuvataidetoiminta/kesan-taideleirit/kesaleiri-versoja

lauttasaari.mll.fi/kuvataidetoiminta/kesan-taideleirit/kesaleiri-tarinatulvan

Tervetuloa mukaan seikkailuun elokuussa!