MLL 100 vuotta - “SATA TARINAA LAPSUUTENI LAUTTASAARESTA” -kilpailu 15.7.-15.9.2020

21.7.2020

MLL 100 vuotta - OSALLISTU KILPAILUUN

“SATA TARINAA LAPSUUTENI LAUTTASAARESTA” 15.7.-15.9.2020

Mannerheimin Lastensuojeluliitto täyttää 100 vuotta 4.10.2020. Merkkipäivää juhlistetaan vuoden mittaan sekä paikallisten että valtakunnallisten tapahtumisen voimin. MLL Lauttasaari juhlistaa vuotta teemalla ”MLL 100 vuotta – Sata tarinaa lapsuuteni Lauttasaaresta” ja julistaa juhlavuoden kunniaksi kuvataide- ja kirjoituskilpailun.

Teoksen toteutustapa tulee olla, joko kirjallinen tai visuaalinen toteutus. Sekä tarinoiden että visuaalisten teoksen tekijät voivat osallistua yhteen seuraavista sarjoista: Lapset: 4-11 -vuotiaat, Nuoret: 12-17 -vuotiaat, Aikuiset: 18-vuotiaat ja vanhemmat.

Lue ohjeet ja säännöt kilpailuun osallistumiseen yhdistyksemme kotisivuilta osoitteesta lauttasaari.mll.fi/mll-100-vuotta

Kilpailun tuomaristona toimii MLL Lauttasaaren hallituksesta muodostettava kokoonpano. Palkintona kilpailussa on taidetarvikkeita, kirjapalkintoja, MLL:n taidekurssille osallistumismahdollisuus sekä kulttuurielämyksiä.

Sarjojen voittajat julkaistaan MLL:n syntymäpäiväviikonlopun yhteydessä lokakuun alussa. Kilpailuteoksista toteutetaan mahdollisesti myös näyttely.

Onnea kilpailuun!