Lauttasaaren MLL paikallisyhdistyksen ja jäsenetuliikkeemme Lauttasaaren Ladyn rentoutusiltapäivä 12.5. äideille!

17.3.2018

MLL LAUTTASAAREN PAIKALLISYHDISTYKSEN JA LAUTTASAAREN LADYN JÄSENTAPAHTUMA ÄIDEILLE 12.5.2018

Lauttasaaren MLL ja jäsenetuliikkeemme Lauttasaaren Lady kutsuvat äitejä viettämään omaa rentoutusiltapäivää äitienpäiväviikonlopun lauantaina 12.5. klo 13.00-16.00 Vattuniemeen Ladyn tiloihin (Vattuniemenkuja 5F, K-supermarket Lauttasaaren talo).

Ohjelmassa muun muassa MLL:n ja Ladyn toiminnan esittelyä, pientä syötävää ja juotavaa sekä mahdollisuus osallistua kahdelle ohjatulle liikuntatunnille. Pääset myös rentoutumaan ja nauttimaan Ladyn ihanasta suihku- ja saunaosastosta hierontatuoleineen!

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille äideille, jotka ovat Lauttasaaren MLL:n jäseniä. Paikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Sitovat ilmoittautumiset 30.4. mennessä sähköpostitse osoitteeseen lauttasaarimll@gmail.com. Anna ilmoittautumisen yhteydessä MLL:n jäsennumerosi.

Tervetuloa!

Lauttasaaren Ladystä voit lukea lisää täältä. Jäsenetuhinta löytyy jäsenetulistastamme.