Kesän 2023 taideleirien ilmoittautuminen on auki

21.3.2023

Kesätaideleirit 1.-3.-luokkalaisille, sekä syksyllä koulun aloittaville

1.-3.-luokkalaisille koululaisille ja syksyllä koulun aloittaville suunnatut kesäleirit ovat viiden ja kolmen arkipäivän kestoisia ja opetus tapahtuu päiväsaikaan. Leireillä opettajina toimii nukketeatterikasvattaja Milla Risku.

Panostamme opetukseen, sekä laadukkaisiin välineisiin ja materiaaleihin. Periaatteemme mukaisesti leirien hinnat muodostuvat opettajan palkasta ja materiaalimaksusta. Leirin hinta sisältää lisäksi taidetoiminnan myös lämpimän lounaan ja välipalan.

Leirit toteutuvat mikäli riittävä määrä osallistujia ilmoittautuu mukaan. Leirit järjestetään Lauttasaaren kirkolla osoitteessa Myllykallionrinne 1. Olemme saaneet seurakunnalta tilat käyttöömme leirin ajaksi.

Elokuussa 2023 järjestetään kaksi kesätaideleiriä

Kesätaideleiri 31.7.-4.8.2023 LUMOUDU LUONNOSTA -taideleiri

Leirin aikana teemme tutkimusretkiä luontoon ja tutustumme erilaisiin visuaalisen teatterin muotoihin, kuten varjo- ja nukketeatteriin. Käymme myös museoseikkailulla sekä toteutamme äänitaideteoksia ja kokeilemme erilaisia kuvataiteen ilmaisukeinoja. Viikon lopuksi järjestämme taidenäyttelyn, jonka avajaisiin myös perheenjäsenet ovat tervetulleita.

Tekemistä inspiroivat luonnon monimuotoisuus, ja luonnosta löytyvät aarteet! Lisäksi sadut ja tarinat sekä leiriläisten omat toiveet ja ideat muovaat leiriviikkoa osallistujiensa näköiseksi. Taiteellisen työn lomassa leikimme ja liikumme.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen LUMOUDU LUONNOSTA -kesätaideleirille tästä.

Kesätaideleiri 7.8.-9.8.2023 VARJOSEIKKAILU-taideleiri 1.-3.-luokkalaisille sekä tulevana syksynä koulunsa aloittaville.

Tervetuloa kokeilemaan monipuolisesti erilaisia taiteen tekemisen tekniikoita, innostumaan ympäröivästä luonnosta sekä rakentamaan oma taidenäyttely. Kolmen päivän intensiivileirillä tutustut erilaisiin kuvataiteen menetelmiin, opit uusia tekniikoita ja pääset leikittelemään valoilla ja varjoilla teatterin maailmassa.

Tekemistä inspiroivat luonto, sadut ja tarinat sekä leiriläisten omat toiveet ja ideat. Taiteellisen työn lomassa leikimme ja liikumme.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen VARJOSEIKKAILU -kesätaideleirille tästä.