Muskarin loppukaudelle mukaan edullisella hinnalla!

18.2.2024

Aloita uusi harrastus musiikin parissa heti hiihtoloman jälkeen!

Tarjoamme muskarin loppukauden jäljellä olevat paikat edullisesti, jäsenille hintaan 65 € ja muille 90 €. Muskari järjestetään Lauttasaaressa Nuorisotalo Apajan isossa salissa, osoitteessa Pajalahdentie 10 (kirjaston talo).

Seuraavissa ryhmissä on vielä paikkoja vapaana:

ti klo 9.30 1,5–2-vuotiaat (5 vapaata paikkaa)

ti klo 11.30 alle 1 – vuotiaat (3 vapaata paikkaa)

Meillä on mahdollisuus perustaa myös lisäryhmä esimerkiksi kaveriporukalle. Ota rohkeasti yhteyttä niin keskustellaan lisää!

Musiikkileikkikoulu eli muskari on tavoitteellista musiikkikasvatusta. Muskarissa lauletaan, soitetaan, loruillaan, kuunnellaan musiikkia ja liikutaan yhdessä. Musiikkikasvatus tukee lapsen luovuutta ja edistää lapsen kasvua sekä tukee fyysistä, emotionaalista ja kielellistä kehitystä. Lapsi oppii paljon tarkkailemalla, mukana tanssimalla, leikkimällä ja soittamalla. Jokainen tapa osallistua on oikea ja jokaisella tavalla tapahtuu oppimista!

Lisätiedot ja ilmoittautuminen täältä.

Tervetuloa mukaan musisoimaan!