Tanssia ja sirkusta perheen pienimmille

Tervetuloa tanssi- ja sirkuskursseillemme kokeilemaan luovaa tanssia ja temppuilua yhdessä lapsen kanssa!

Ryhmiä on yksi:

Klo 9:45-10:25 vauvat ja taaperot 4 kk -2 v

Kurssille ovat tervetulleita kaikki 4 kk – 2-vuotiaat lapset vanhempineen. Viiden kerran kurssilla tutustutaan lapsentahtisesti tanssin ja sirkuksen maailmaan. Kurssilla saadaan virikkeitä lapsen ja aikuisen yhteiseen liikkumiseen, opitaan helppoja luovan tanssin harjoitteita sekä temppuilemaan turvallisesti. Tunneilla molempien kunto ja kehonhallinta kohenee hauskalla tavalla leikin lomassa.

Kurssi sopii vasta-alkajille, aikaisempaa kokemusta tanssista tai sirkuksesta ei tarvita. Kurssi tarjoaa liikuntaa sekä lapsille että aikuisille, joten kaikkien osallistujien kannattaa varustautua liikkumiseen sopivin vaattein.

Kurssin ohjaajana toimii Maria Kananen - www.mariakananen.com . Maria on tanssin ja liikkeen monialainen ammattilainen ja liikuttaa kaikenikäisiä vauvoista ikäihmisiin. Marian kursseilla liikutaan hyväntuulisessa, hyväksyvässä ja rennossa ilmapiirissä jokaisen osallistujan omista lähtökohdista käsin.

Aika: torstait 25.4., 2.5., 16.5. ja 23.5. ja 30.5.
Kenelle: 4 kk – 2-vuoden ikäiset lapset vanhempineen
Paikka: Nuorisotalo Apaja, Pajalahdentie 10 (kirjaston talo)
Hinta: MLL:n jäsenet 75 € , muut 95 €
Ohjaaja: Maria Kananen

Sitovat ilmoittautumiset 21.4.2024 mennessä alla olevan lomakkeen kautta. Tutustuthan peruutusehtoihimme sivun alalaidassa.

Voit liittyä yhdistyksemme jäseneksi täällä.

Kurssit toteutuvat, jos riittävä määrä osallistujia ilmoittautuu mukaan. Kurssin toteutuminen vahvistetaan ennen sen alkua. Lisätietoja kursseista saat tarvittaessa sähköpostitse osoitteesta lauttasaarimll@gmail.com

Tervetuloa sukeltamaan kanssamme sirkuksen ja tanssin iloiseen maailmaan!

Ilmoittautuminen Tanssia ja sirkusta - kurssille, vauvat ja taaperot 4 kk-2 v

MLL:n jäsenyys

Peruutusehdot: Kurssi-ilmoittautuminen on sitova. Jos osallistuminen perutaan seitsemän päivää ennen kurssin alkua tai myöhemmin, veloitamme 50 prosenttia kurssimaksusta. Mikäli peruutus tapahtuu kurssin jo alettua, veloitamme koko hinnan. Sairastumistapauksissa kurssimaksu voidaan palauttaa lääkärintodistusta vastaan vain, jos osallistuminen koko kurssille estyy. Yksittäisiä poissaolokertoja ei kuitenkaan korvata.