Kesätaideleiri AIKAMATKA MENNEESEEN  1.-3.-luokkalaisille ja syksyllä koulunsa aloittaville

5.8. - 7.8.2024

Kesätaideleiri 1.-3.-luokkalaisille ja syksyllä koulunsa aloittaville

Tervetuloa kokeilemaan monipuolisesti erilaisia taiteen tekemisen tekniikoita ja tutustumaan Lauttasaaren historiaan! Leirillä edistämme saaren yhteisöllisyyttä ja osallisuutta sukupolvien väliseen vuorovaikutuksen kautta.

Kolmen päivän intensiivileirillä tutustutaan erilaisiin visuaalisen taiteen ilmaisun keinoihin, suunnitellaan oma Lauttasaari-peli ja toteutetaan oma taidenäyttely.  Tekemistä inspiroivat paikallishistoria sekä isovanhempien tarinat. Taiteellisen työn lomassa leikimme ja liikumme lähiympäristössä.

Kenelle: 1.-3.-luokkalaisille ja syksyllä koulunsa aloittaville
Teema:  visuaalinen ilmaisu, kuvataide ja Lauttasaaren historia
Aika:  maanantaista keskiviikkoon 5.8. - 7.8. päivittäin klo 9-16
Paikka:  Lauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1
Hinta, joka sisältää taidetoiminnan lisäksi lämpimän lounaan ja välipalan: MLL:n jäsenille osallistumismaksu 115 € + materiaalimaksu 35 €, yht. 150 €
Muille osallistumismaksu 140 € + materiaalimaksu 35 €, yht. 175 €
Opettaja:  Nukke- ja naamioteatterintekijä ja -kasvattaja Milla Risku

Sitova ilmoittautuminen leirille alla olevalla lomakkeella 15.7.2024 mennessä. Tutustu peruutusehtoihimme sivun alalaidassa. Voit liittyä yhdistyksemme jäseneksi täällä.

Leiri toteutuu, jos riittävä määrä osallistujia ilmoittautuu mukaan. Lisätietoja leiristä saat tarvittaessa sähköpostitse osoitteesta lauttasaarimll@gmail.com

Tervetuloa taiteelliselle aikamatkalle!

Kesätaideleiri AIKAMATKA MENNEESEEN -ilmoittautuminen:

MLL:n jäsenyys

Peruutusehdot: Leiri-ilmoittautuminen on sitova. Jos osallistuminen perutaan seitsemän päivää ennen leirin alkua tai myöhemmin, veloitamme 50 prosenttia leirimaksusta. Mikäli peruutus tapahtuu leirin jo alettua, veloitamme koko hinnan. Sairastumistapauksissa leirimaksu voidaan palauttaa lääkärintodistusta vastaan vain, jos osallistuminen koko leirille estyy.  Yksittäisiä poissaolokertoja ei kuitenkaan korvata.