Larun lasten Taiteiden yö -tapahtumalle OP Uusimaan yhteistyöavustus

10.1.2023

MLL Lauttasaaren Larun lasten Taiteiden yö -tapahtumalle OP Uusimaan yhteistyöavustus.

OP Uusimaa on myöntänyt MLL Lauttasaaren paikallisyhdistykselle yhteistyöavustuksen Larun lasten taiteiden yö -tapahtuman toteuttamiseen. Elokuussa järjestettävä Larun lasten Taiteiden yö -tapahtuma tullaan toteuttamaan teemalla luonnon monimuotoisuuden tukeminen.

Tänä vuonna avoin ja iloinen lapsiperheiden hyvinvointia lisäävä Larun lasten Taiteiden yö järjestetään Lauttasaaressa 17.8.. Tapahtumassa edistetään lapsen luovuutta ja luodaan vuorovaikutteinen, elämyksellinen ja moniaistinen tapahtuma, jonka ytimessä on iloinen yhdessä tekeminen ja kokeminen tärkeän teeman – luonnon monimuotoisuuden – äärellä.

Ota Larun Lasten Taiteiden Yö ja MLL Lauttasaaren paikallisyhdistys seurantaan myös somessa, niin pysyt aina ajan tasalla tapahtumaan liittyen. Voit lukea lisää tapahtumasta myös täältä.

Haluatko sinä, porukkasi tai yrityksesi olla mukana luomassa elokuun Larun lasten Taiteiden yötä kanssamme? Ole meihin yhteydessä niin ideoidaan yhdessä!