Koronaviruksen vaikutus MLL Lauttasaaren toimintaan

15.3.2020

Hallitus antoi 12.3.2020 suosituksensa koskien vapaa-ajan toiminnan ja harrastetoiminnan aktiviteettien rajoittamiseksi koronavirustartuntojen vähentämiseksi.

MLL Lauttasaaren paikalliyhdistys keskeyttää toistaiseksi perhekahvilatoiminnan ja peruuttaa keväälle suunnitellun kirpputorin. Muskaritoiminnasta ja sen jatkumisesta tiedotamme osallistujia suoraan.

Koronaviruksesta on juuri nyt lähes mahdotonta olla kuulematta useita kertoja päivässä, myöskään lasten tai nuorten. MLL:n Lasten ja nuorten puhelimessa ja chatissa kuuluukin juuri nyt myös se, että monia lapsia asia huolettaa ja mietityttää. Mutta miten asiaa sitten pitäisi käsitellä lasten ja nuorten kanssa?  Lue asiantuntijoidemme neuvot tilanteeseen täältä.

Seuraamme aktiivisesti THL:n ohjeistuksia koronavirukseen liittyen, otamme ne huomioon toiminnassamme ja tiedotamme mahdollisista muutoksista kanavissamme.