Ilmoittautuminen syksyn 2023 muskareihin on käynnissä!

12.7.2023

ILMOITTAUTUMINEN SYKSYN 2023 MUSKAREIHIN ON KÄYNNISSÄ!

Muskariryhmiä on vauvoille ja taaperoille eri ikäryhmissä. Muskari pidetään Lauttasaaressa Nuorisotalo Apajan isossa salissa, osoitteessa Pajalahdentie 10. Muskarimaksu syyslukukaudelta 2023 MLL:n jäsenille on 95€ ja ei-jäsenille 135€. Kun sisarukset samassa ryhmässä, vain yksi lapsi maksaa täyden maksun, sisarukset -50% hinnasta.

Musiikkileikkikoulu eli muskari on tavoitteellista musiikkikasvatusta. Muskarissa lauletaan, soitetaan, loruillaan, kuunnellaan musiikkia ja liikutaan yhdessä. Musiikkikasvatus tukee lapsen luovuutta ja edistää lapsen kasvua sekä tukee fyysistä, emotionaalista ja kielellistä kehitystä. Lapsi oppii paljon tarkkailemalla, mukana tanssimalla, leikkimällä ja soittamalla. Jokainen tapa osallistua on oikea ja jokaisella tavalla tapahtuu oppimista!

Lisätiedot ja ilmoittautuminen täältä.

Tervetuloa musisoimaan!