Te⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠rvetuloa MLL:n   Lauttasaaren   paikallisyhdistyksen sivuille!

Mannerheimin lastensuojeluliiton Lauttasaaren paikallisyhdistys on aktiivinen paikallinen lapsien ja perheiden puolestapuhuja

MLL Lauttasaaren paikallisyhdistys on perustettu 13.1.1944. Yhdistyksellämme on 80-vuotinen historia lauttasaarelaisten lapsiperheiden tukemisessa ja auttamisessa. OIemme yksi Suomen suurimpia paikallisyhdistyksiä ja jäseniä meillä on yli yhdeksänsataa. Olemme lasten asialla!

Järjestämme Lauttasaaressa monenlaista toimintaa, muun muassa muskareita,  vauvojen ja taaperoiden värikylpyjä, perhekahvilaa, lastenvaatekirpputoreja, kurssimuotoista taidetoimintaa, koululaisten kesäleirejä sekä asiantuntijaluentoja. Yhdistys koordinoi Lahnalahden leikkipuistossa jo useana vuonna järjestettyä Larun Lasten Taiteiden Yö -tapahtumaa. Olemme aktiivisessa yhteistyössä myös paikallisten koulujen ja päiväkotien kanssa.

Tarkempia tietoja toiminnastamme löydät näiltä sivuilta, Lauttasaari-lehdestä, Facebook-sivultamme sekä Instagram-tililtämme!

Jäsenet mahdollistavat toimintamme - jokainen jäsen on tärkeä

Olemme iloisia jokaisesta uudesta jäsenestä. Jos et ole vielä jäsen, liity jo tänään! Tiesitkö, että voit ilmoittaa myös lapsesi MLL:n jäseneksi? MLL:n jäsenyys on maksuton kaikille alle 18-vuotiaille jäsenille.

Jäsenetumme löydät täältä