MLL Lauttasaaren lastenvaate ja -tarvikekirppis järjestetään sunnuntaina 21.4.2024 kello 10.00-12.30 Myllykallion koululla

Myyntipöydän hinnat

MLL jäsenet:   sisäpöytä 15€  / ulkomyyntipaikka 5€
Muut:                  sisäpöytä 20€  / ulkomyyntipaikka 10€

• Ulkomyyntipaikka on rajattu tila ulkona. Paikkaan ei kuulu pöytää, mutta saat tuoda oman pöydän ja vaikka rekin, jos tarvitset. Myös viltiltä myyminen on sujunut menneinä vuosina.
  • Sisäpöytäpaikan hintaan kuuluu pöytä ja muutama jakkara, ei rekkiä. Oman rekin saa tuoda.

Myyntipaikkojen varaus alkaa lauantaina 6.4.

Kirppispaikkojen varaus alkaa lauantaina 6.4.2024. Kirppispaikan varaus tapahtuu sivun alalaitaan avautuvilla lomakkeilla. Huomioithan, että sisä- ja ulkopaikoille on omat varauslomakkeensa.

Oletko MLL:n jäsen? Jos olet jäsen, niin muistathan ilmoittaa varauksen yhteydessä myös jäsennumerosi. Jos et vielä ole jäsen, voit liittyä osoitteessa liityjaseneksi.mll.fi.

Kahvio

Kirppistapahtuman yhteydessä on Lauttasaaren ala-asteen vanhempainyhdistyksen järjestämä kahvio.

Marskin Muksut

Tapahtumassa myymättä jäänet tavarat voi lahjoittaa MLL:n Marskin muksut -kirpputorille. Marskin Muksuille voi myös tuoda kirppikselle lahjoituksena käytettyjä lastenvaatteita -ja tarvikkeita. Marskin Muksut-myymälöiden tuotto käytetään MLL:n Uudenmaan piirin toimintaan lapsiperheiden hyväksi.

Tapahtumamme järjestetään täysin vapaaehtoisvoimin. Jos haluat tulla talkoilemaan kirppikselle niin laita viestiä lauttasaarimll@gmail.com - uudet vapaaehtoiset ovat aina lämpimästi tervetulleita!

Tapahtuman Facebook-eventin löydät täältä.

Tervetuloa kirppistelemään!

Kirppispaikan varaus - SISÄPAIKKA